
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
L’Espai Veïnal Calàbria 66 acollirà la presentació del llibre Defensa de una sanidad pública de Carlos Barra Galan, onestarà present l’autor acompanyat del nostre company Toni Barbarà, de Isabel Alonso de Dret a morir dignament CAT i de Luís Garcia de Europa Laica
Carlos Barra Galan, l’autor, és metge especialista en Otorrinolaringología amb plaça de propietat des del 1980. és alhora metge especialista en Gerencia de Áreas de Salud per la Universidad Politécnica de Valencia i llicenciat en Dret. I dos ex molt importants : exgerent d’hospital y exdirector provincial de l’ Insalud.
El llibre Defensa de una sanidad pública , es un recull dels articles d’opinió de Carlos Barra Gañlandurant els anys 2006 a 2018, anys plens de crisis , retallades,privatitzacions i desballestament de la nostra sanitat pública i per tant de molt interès per a tots nosaltres.