LA MAREA BLANCA DE CATALUNYA AL FESTIVAL DE LA MAREA DE MAREES

Facebooktwitter

Com va dir Toni Barbarà la Marea Blanca és una realitat pesi a qui pesi. I aquest dissabte passat 1 d’octubre va participar amb tota la seva força en el Festiva de la Marea de Marees. Les diferents parades van recollir a molts dels col.lectius de la Marea Blanca i grups afins:

fmm1

 

#RebeliónBellvitge , formada per veïns i treballadors va compartir laseva yaula amb Jo Si Sanitat Universal i l’Associació Catalana Defensa Sanitat Pública.

 

 

 

 

fmm2

 

 

Els companys de Que no pase más van tenir la seva taula.

 

 

 

 

fmm3

 

 

Les companyes i companys de la  PAICAM van compartir la taula amb Marea Turquesa

 

 

 

xerrada-marees_20161001

Però a més de les taules va haver-hi una interessant taula de debat sobre Informació, salut i periodisme crític  en la qual varen participar Angels Castells, de Dempeus per la Salut Pública i diputada al Parlament de Catalunya, , Josep Cabayol, periodista i membre de Sicom  , Pep Martí , entre altres coses membre de Centre d’Analisi de Programes Sanitaris (CAPS) i el periodista Jordi Mir, moderada pel company Joan M. Pericàs.

 

 

Aqui teniu la intervenció de Toni Barbarà com representant de Dempeus per la Salut Pública :

 

Aqui teniu l’enllaç per a veure la intervenció de Que no pase más al Festival:

 

fmm4

 

Víctimes d'errors mèdics QUE NO PASSI MÉS

Que no pase más @quenopasemas Víctimes d'errors mèdics que pretén un canvi en la llei per no ser víctimes de la justícia.Festival Marea de Mareas

Posted by Front Cívic de Catalunya: som majoria on Wednesday, 5 October 2016

 

 

 

 

La intervenció de la Marea Blanca de Catalunya  va correspondre a  Juan M. Pericàs, de Resistència clínic

 

 

 

 

 

Facebooktwitter

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *