Més que mai : Cap a la Misericòrdia JA !!!

Facebooktwitter

La Marea Blanca de Catalunya rebutja la decissió de la Comissió d’Economia i Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona del passat dia 19 de març de no extingir la concessió de la Capella de la Misericòrdia prevista per a l’ampliació del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (Macba) per destinar-la a l’ampliació del Centre d’Atenció Primària (CAP) Raval Nord.

Els grups municipals que han votat en contra   PDeCAT, Cs, el PSC, el PP i el regidor no adscrit Joan Josep Puigcorbé    i els que s’han abstingut  com es el cas d’Esquerra Republicana prioritzen un magnific aparador cultural com es el cas del MACABA enfront de les necessitats urgents a aquestes alçades d’assistència sanitària de la gent que viu i treballa al Raval, defensant per tant un model de ciutat en aquest cas de barri, on els veïns i veïnes son prescindibles. La seva votació  es un menyspreu a la gent del Raval i als seu drets a més de tombar la primera iniciativa veïnal que arriba a un ple de l’Ajuntament de Barcelona . Per a ells, interessen més les dues-centes signatures del manifest  + Macba + Cultura   que el veïnat.

Esperem una rectificació al ple del dia 29.

El Raval ,i tot el districte de Ciutat Vella, requereix imperiosament la renovació de gairebé tots els  equipaments d’atenció primària, abandonats per les administracions responsables  durant anys alhora que s’han fet multimil.lionàries inversions de caràcter cultural en el mateix districte.

Des de la Marea Blanca de Catalunya, expresem la nostra solidaritat la Plataforma CAP Raval Nord Digne i donem ple suport a les accions  que des del col.lectiu decideixin.

Estarem al seu costat.

Cap a la Misericòrdia Ja !!!!!

Barcelona 20 de març de 2019


Facebooktwitter

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *